مشاهده لیست لوازم قابل بازیافت

ادامه مطلب  1

حمل و نقل و امحاء ایمن دستگاههای الکترونیک فرسوده و بازیافتی

 

اطلاعات حساس شرکت ها تنها در دیسک های سخت موجود در محل کار و یا سرورها وجود ندارند، بلکه این اطلاعات در دستگاه های فتوکپی، فکس ها، پرینترها، گوشی های هوشمند و ... نیز وجود دارند. به همین دلیل است که شرکت بازیافت الکترونیک خدمات انهدام داده ها را با فرایند انهدام داده های IT خود که به صورت متمرکز مدیریت می شود، ادغام نموده است. سیستم های ما بر اساس اصول شفافیت و مسئولیت پذیری بنا شده اند. شما می توانید به آسانی زنجیره حفاظت از داده های IT را دنبال نموده و از آرامشی که از امنیت موجود برای شما پدید می آورد، لذت ببرید.

مدارس و دانشگاهها

 

مدارس دارای نیازمندی های خاصی در رابطه با بازیافت وسایل الکترونیک و امنیت داده ها می باشند و شرکت eBazyaft.com اینجاست تا به شما در این باره یاری رساند.

حمل و نقل و امحاء ایمن دستگاههای الکترونیک فرسوده و بازیافتی

 

تعیین چگونگی بازیافت و انهدام وسایل الکترونیک می تواند برای یک سازمان وظیفه ای بسیار دشوار تلقی شود. علاوه بر سیاست های داخلی مربوط به پایداری ، سیاستهای دولتی زیادی در این رابطه وجود دارد و نیز قوانین و مقرراتی درباره زمان انتخاب شرکت مسئول دفن ضایعات الکترونیک وجود دارد. شرکت بازیافت وسایل الکترونیک ای بازیافت این پیچیدگی ها را از بین می برد و مسئولیت بازیافت ایمن و مطمئن وسایل الکترونیک را بر عهده می گیرد. حفاظت از داده های شما و مطابقت کامل با مسائل زیست محیطی کاری است که ما آن را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم. همچنین ما به بهترین شکل ممکن بازیافت ایمن وسایل الکترونیک و سرویس های حمل و نقل وسایل الکترونیک را فراهم می سازیم.

درباره بازیافت

بازیافت الکترونیک یک فرایند نو پا در صنعت بازیافت میباشد وبدلیل ایجاد ارزش افزوده بالای اقصادی ودر نتیجه آن کاهش استخراج معادن مورد توجه بسیاری از قدرتهای اقتصادی جهان قرارگرفته است. این صنعت که در نیم دهه گذشته بر روی آن بسیار سرمایه گذاری شده است توانسته علیرغم ایجاد رونق اقتصادی به ایجاد هزاران فرصت شغلی جدید کمک کند.

فرصتهای شغلی که در این راستا بوجود میایند باعث بکارگیری، پیدایش و بومی سازی تکنولوزیها و فرهنگ نوینی میشوند که برخی از انها در کشور ما بکارگرفته نشده اند واین موضوع نقطه عطف بکارگیری این صنعت است. 

آخرین آخبار